dinsdag 9 februari 2016

Jules kwam logeren

Vorig weekend kwam er voor de eerste keer iemand van mijn klas logeren, het was Jules.
Jules mocht op vrijdag met mij mee naar huis en het hele weekend bij mij blijven!

Vrijdagavond keken we samen naar Mickey Mouse, mijn favoriete filmpje op tv.


Zaterdag begonnen we de dag met een kommetje cornflakes.
Nadat we waren gewassen en aangekleed moest ik Jules even helpen met zijn jasje want we gingen boodschappen doen en het was slecht weer buiten...




Het bleef de hele dag regenen dus dan hebben we samen binnen leuk gespeeld.



Zondag moesten we op tijd opstaan om te gaan sporten bij de bewegingsschool van Oxaco.  We deden oefeningen met de zwaailinten en speelden met de grote parachute.


Van al dat sporten krijg je natuurlijk dorst.


In de namiddag moesten we nog naar Julie, zij was jarig dus mochten we daar taart gaan eten, smullen!



 En om het weekend af te sluiten moest ik nog in bad, Jules wou al direct bij mij in bad springen :-)


Nog even samen een spelletje spelen voor we gingen slapen.



Bedankt Jules voor het fijne weekend!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen