zaterdag 21 november 2015

Sinterklaas en zwarte piet

Beste Sint en zwarte Piet

Het is Viktor, Viktor Oosterlinck uit Borsbeek.  Er is alweer een jaar om, uw verjaardag komt wel heel snel dichterbij.  Ik schrijft zoals gebruikelijk een digitale brief, al heb ik ook een brief klaar met allemaal prentjes van de zaken die ik wens. Ik zal de brief eerstdaags klaar leggen zodat je hem kan komen ophalen.

Ik zit momenteel in de eerste kleuterklas.  Ik leer dus op school over u en de zotte streken die zwarte Piet uithaalt.  Ik ben ook volop in een boekje aan het lezen om afscheid te nemen van mijn tut, grote jongens slapen naar 't schijnt zonder tut ... ik kan ni echt zeggen dat ik er enthousiast over ben.  We zullen wel zien.

Ik weet heel goed wat ik graag zou krijgen.  Ik heb alles uitgeknipt en op een blad gekleefd.
Een brandweerwagen, een vuilniskar,...dat zijn wel mijn favorieten.  Voorts ben ik nog altijd gek op alles wat op een auto of vrachtwagen lijkt.  Kleuren en schilderen doe ik ook wel graag.

Euhm...om nog even over mijn tut te beginnen.  Ik zal proberen hem klaar te leggen.  Als hij niet op tafel ligt ... dan ben ik er nog niet helemaal klaar voor.  Ik doe mijn best.

Bent u voorzichtig tijdens uw nachtelijke uitstappen over daken, terrassen en schoorstenen?

Ik wens u alvast een heel fijne verjaardag en tot binnenkort!

Viktor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen