vrijdag 20 november 2015

Dagje bij Quinten

Donderdag was mijn school gesloten en daarom had mijn beste vriend Quinten gevraagd of ik bij hem thuis kwam spelen.
Daar moest ik niet lang over nadenken want Quinten heeft ook véél auto's thuis en een vrachtwagen van Cars...

Mama had mij 's morgens dus naar Quinten gebracht in plaats van naar school.  Quinten, zijn mama en zijn auto's en vrachtwagens stonden mij al op te wachten.


Na een pauze met een lekkere banaan mochten we ook schilderen voor de Sint!



En toen werd het zelfs nog leuker want we stapten de auto in en reden naar de kinderboerderij.
We hadden veel plezier onderweg in de bolderkar en zagen veel dieren en ook héél véél blaadjes...






Dit vergt allemaal veel energie natuurlijk dus daarna hebben we genoten van een lekkere spaghetti!


Het was een super fijne dag!!!

1 opmerking: