maandag 27 juli 2015

Piz Sorega

Vorige week gingen we al met een stoeltjeslift naar 1800 meter hoogte, dat was spannend.  Het was een stoeltjes lift, we zaten dus helemaal los en onze benen hingen los over de rand van de stoeltjes.  Vandaag gingen we naar 2000 meter hoogte, naar Möviment ... een speeltuin én een berenhol.


Deze keer waren de liftjes, ik noem ze karretjes voor de gemakkelijkheid gesloten.  Ze gingen ook een stuk sneller, voor we het beseften waren we al toegekomen op Piz Sorega.

We konden héél ver kijken.  Het weer was heel mooi, veel witte wolken maar de zon scheen volop.  Ik heb al heel bruine ammers, de boerin van ons verblijf zei het deze middag ook nog.


Uiteraard hebben we naast stappen ook gespeeld in de speeltuin, die was kei cool!  Er waren wel drie grote schuifaffen en waterspeeldinges waar ik ben gevallen en mijn broek was helemaal nat, sjans dat het zo warm was dat ze kon drogen terwijl ik mijn frietjes op at.  Ah ja, ik heb frietjes gegeten met een worst én ketchup, die foto's toon ik nog wel later een keer.


1 opmerking: